کد خبر: ۷۸۴۸
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

بورس سرویس چوب در بولوار شیخ‌صدوق

طبرسی جنوبی‌۴۰ که به بولوار شیخ‌صدوق معروف است، اکنون بین مردم مشهد به بازار بورس سرویس چوب، مبلمان و سیسمونی نوزاد شهرت دارد.

طبرسی جنوبی‌۴۰ به بولوار شیخ‌صدوق معروف است. ابتدای این خیابان در تقاطع طبرسی‌جنوبی و خیابان شهید‌مفتح (سی‌متری طلاب) قرار گرفته است و بسیاری از مردم، این تقاطع را به نام چهارراه برق می‌شناسند.

خیابان شیخ‌صدوق در محله خیرآباد واقع شده است و اکنون بین مردم مشهد به بازار بورس سرویس چوب، مبلمان و سیسمونی نوزاد شهرت دارد. مسیر دسترسی به این خیابان از‌طریق سیستم حمل‌و‌نقل عمومی خط‌۲ بی آرتی و خط ۲ مترو در ایستگاه شهید‌مفتح است.

بورس سرویس چوب در بولوار شیخ‌صدوق

مسجد بلال، یکی از مساجد محوری محله خیرآباد که در بولوار شیخ صدوق قرار دارد، طی دو سال گذشته به‌طور کامل تخریب شد و اکنون با کمک خیران در دست بازسازی است.

بورس سرویس چوب در بولوار شیخ‌صدوق

دکتر سهراب زارعی، متخصص اطفال، سال‌هاست در بولوار‌شیخ صدوق خدمت می‌کند. او هم‌اکنون پذیرای کودکانی است که پدر و مادرشان را سال‌ها قبل در مطبی با امکاناتی مختصر، مداوا می‌کرد.

بورس سرویس چوب در بولوار شیخ‌صدوق

هندی‌های شهر لکهنو در این خیابان هیئتی دارند و در مناسبت‌های خاص به برگزاری مراسم می‌پردازند.

بورس سرویس چوب در بولوار شیخ‌صدوق

به‌علت تنوع زیاد و قیمت مناسب سرویس چوب، عروس‌ها و داماد‌ها از گوشه‌و‌کنار شهر برای خرید این وسایل راهی بازار بولوار شیخ‌صدوق می‌شوند که قدمت این بازار به سال ۱۳۷۶ برمی‌گردد.

ارسال نظر